سایه گستر

روانشناسی,شعر,سرگرمی

برای کشتن پرنده

 نیازی به تیر و چاقو نیست ،

بالهایش را بکن

خاطرات پرواز

روزی هزار بار

او را خواهد کشت.



نظرات شما عزیزان:

رهگذر
ساعت13:55---22 شهريور 1392

گاهی گمان نمی کنی و می شود
گاهی نمی شود که نمی شود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود
گاهی به اجبار فدای تو نمی شود کسی
گاهی به اختیار همه فدای تو می شوند
گاهی گدای گدایی هستی و بخت نیست
گاهی به یکباره تمام شهر گدای تو می شود



رهگذر
ساعت16:01---20 شهريور 1392
سلامی که نام خداوند است بر شما باد
سلام سلام

کجاااااایی؟!
چرا به روز نمیکنی وبلاگتو!!؟!!



رهگذر
ساعت16:59---10 شهريور 1392

خدایا

چه خوش انصاف هستی با دستهای خالی ام

و چه گران میخری وجود بی بهایم را




تو ایران زندگی عالیه !!!!!!!!!!!!برای من
ساعت9:29---2 ارديبهشت 1392
سلام
همیشه بیادتون هستم
ولی شاهدی ندارم, جز کلاغ بام خانه مان
که او هم حقیقت را به تکه پنیری میفروشد !


رهگذر
ساعت17:18---13 آبان 1391
سلام سلام
چطوری!؟
کجااااااااااای!؟

عید غدیر عید ولایت و خلافت مولی الموحدین امیرمومنین مرتضی علی (ع) رو به شما و خانواده محترمتون تبریک و تهنیت میگم...

هرجا هستی خوش و خرم باشی
تاحق یاحق


سایه
ساعت21:23---8 مهر 1391
ای صبح نه آبی نه سپیدیـم هنوز

در شهـر امیـد نـاامـیدیـم هنوز

دیدی که چه کرد دست شب بامن وتو

در باز و به دنبال کلـیدیم هنوز


سایه
ساعت19:34---21 مرداد 1391
آسمان بالای سرم را جستجو می کنم

شاید نقش چشمانت را در این آسمان رنگ چشمت پیدا کنم

اما این آسمان کجا و چشم تو کجا

هیچ جای دنیای انسانها نباید دنبال تو گشت

تو کجا و این دنیا کجا

تو آنقدر خوب هستی

که حتی میان خوبی ها هم نباید تو را جستجو کرد

از تمام خوبی ها هم خوب تری

میان زیبایی ها هم نمی توان تو را یافت

ای زیباتر از هرچه زیباست


رهگذر
ساعت20:13---22 فروردين 1391
سلامی که نام خداوند است بر شما باد

سلام سلام

سال نو مبارک
چرا دیگه بهمون سر نمیزنی....!!!؟
ماشالله وبتو ترکوندی و کولاک کردی

موفق باشی
تاحق یاحق


فریدی- دیدنیها
ساعت19:34---28 اسفند 1390

دو قدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم در چشم بهاری دیگر

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

یک سبد عاطفه دارم

همه ارزانی تان . . .

عید نوروز بر شما مبارک

.


زیتون
ساعت13:09---12 اسفند 1390

سلام
ایامتان شرسار ازانرژی مثبت وشادباد
جایزه سینمائی اسکار ایران راکه سبب حسادت وبغظ فرقه ضاله مصباحیه شد ورقیبش فیلمی ازرژیم اشغالگر قدس بود به شما وتمام ایرانیان بخصوص اهالی سینما تبریک میگم


عقیل
ساعت9:51---18 بهمن 1390
مث اینکه فقط من میام دیدنتون کمنتت پر شده از عقیل

عقیل
ساعت9:50---18 بهمن 1390
قاصدک ! هان ، چه خبر آوردی ؟
از کجا وز که خبر آوردی ؟
خوش خبر باشی ، اما،‌ اما
گرد بام و در من
بی ثمر می‌گردی
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری نه ز دیّار و دیاری باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند
قاصدک
در دل من همه کورند و کرند

دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم می گوید
که دروغی تو ، دروغ
که فریبی تو ، فریب

قاصدک! هان ، ولی ... آخر ... ای وای
راستی آیا رفتی با باد ؟
با توام ، آی! کجا رفتی ؟ آی
راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی ، جایی ؟
در اجاقی طمع شعله نمی بندم، خردک شرری هست هنوز ؟

قاصدک!
ابرهای همه عالم شب و روز
در دلم می گریند .


amir
ساعت19:13---17 بهمن 1390
khoshaaaaaaaaaaal shodam webet 2bare ra oftad

عقیل
ساعت15:12---17 بهمن 1390
سلام
معذرت
حق باشما بود
لینک آپلود رو غیر فعال کرده اند
گذاشته ام رو وب خودم با موضوع ساسه گستر


عقیل
ساعت13:34---17 بهمن 1390
سلام ممنون که بهم سر زدی
خوب تو نظر قبلیم یه آدرس گذاشته ام تو اون آدرس آپلودش کرده ام
آدرس رو دوباره میذارم

http://up98.org/upload/server1/01/a/sav3bu5nvlhpol6wysv0 .jpg
دوباره بیا منتظرتم.


aghil
ساعت18:21---13 بهمن 1390
سلام ممنون که به وبم سر زده بودی خوشم آمد از متنی که گذاشته بودی
به همین خاطر روش یه ذره کار کردم اگه خواستی میتونی برداری و استفاده کنی.
http://up98.org/upload/server1/01/a/sav3bu5nvlhpol6wysv0 .jpg


aghil
ساعت19:33---12 بهمن 1390
سلام اومده ای و لینک هم کرده ای آفرین
پس چرا نظر نذاشته ای بیوفا


aghil
ساعت16:25---12 بهمن 1390
سلام وبت عالیه به ما هم تونستی سرکی بزن
نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 1 دی 1398برچسب:,ساعت1:26توسط سارا | |